Bunicilor nostri ...


De o vreme asist cu nemarginita si profunda scarba, la disperarea de care da dovada clasa politica PENALA, de a face o NOUA reforma, etc..
In general oamenii care se opun acestui sistem neocomunist, construit de K.G.B.-ul lui ion ilici iliescu dupa 1989, sunt permanent persecutati, putine cate putin, pentru a nu deranja cumva "implinirile marete" in care tovarasii se mai scalda dupa atata capatuiala,   ca deh, tocmai acum cand sistemul mergea perfect ... ne-am trezit sa-l tulburam ...
Zilele trecute, tata a venit dezamagit, mai ca nu plangea, si-mi zice : au dat jos crucea de la cimitir ... Mi-a dat telefonul si m-am uitat ... De cazut nu avea cum sa cada ... sta acolo din vremuri imemorabile, putin dupa 1900... A trecut si de stalin, de ceausescu ... Zic ... mda ... A venit iar F.S.N.-ul la putere ... e clar, iar ne salveze, ca la 89`. Oare de cine vor sa ne salveze? Mai trec cateva zile si aud din nou, ca scandalul asta confectionat cu Principele Nicolae, are ca sambure tot un bunic ... prea multe evenimente intr-o saptamana ... Numai pe bunici de data asta ... E ceva cu bunicii imi zic ...  M-a cuprinde sila, o sila profunda, din nou, de aceiasi cloaca postdecembrista, care cauta sa ne invete democratia, sa ne tot conduca, sa ne arate de bine ... ca la zodiac la prima ora. 
In fine, eu nu gasesc nimic democratic in acest lagar tovarasi, e un lagar deghizat de aceiasi bolsevici, acum batrani si uzati, care nu inteleg a antiromanismul lor nu-l doreste nimeni ... si nici televiziunile astea de apartament nu mai vrea nimeni sa se uite la ele ... Sistemul nu-l mai vrea nimeni pentru ca nu-i compatibil cu noi si aspiratiile noastre. 

P.S. Acum ma gandesc serios daca sa-mi para rau ca bunicul a facut razboiul ... Oare de acolo i se trage ? Nu nu, nu e de la razboi, poate de la furtuna de zilele trecute din Bucuresti cand a batut vantul mai intens asa ?! ... Cine stie .... ?!  ....