Povestea Castelului Peleș

Având în vedere ca momentan sunt puțin prins cu unele chestiuni mărunte, nu am ratat această frumoasă aparițe a Castelului Peleș.
L-am trimis pe tata în recunoaștere și în final am achiziționat, zic eu, una din cele mai bune apariții culturale la acest moment de pe piață. Aștept să o citesc cu nerăbdare, mai ales cã a apărut în puține exemplare.
Am tras puțin cu coada ochiului să văd ce și cum :) ...
Probabil anumite persoane încă mai cred ca sunt finanțat din umbră, în ce privește interesul meu pentru monarhie. În fine ... E irelevant pentru mine părerea unanimă a vechilor cadre CC-PCR, așa cã să mă strecor mai departe, prin noianul de știri și antiromânisme expirate cu trebușoarele mele invizibile ;) chiar dacă nu sunt un ONG de succes ... Cine vrea, o poate achiziționa. Spor la citit !

P.S. Sunt foarte bucuros în ce privește descompunerea guvernului neocomunist de la București ... Tot nu am aflat cum de s-a surpat singur ... Poate a fost o acțiune hermafroditã eșuatã, nu știu ce să zic ... ;)